NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, December 16, 2011

SEBAK...

Aku tahu salah dan berdosa buka aib orang. Tapi aku tak boleh nak tahan dah. Sedih+sakit+perit sangat rasanya dalam hati ni. Kalau orang lain buat benda yang sama dekat korang, korang rasa apa agaknya??

Ya Allah, sungguh pedih ujian yang Kau berikan padaku. Aku cuba pendam dan simpan semuanya tapi tak boleh. Manusia punya perasaan. Apa korang rasa kalau benda ni berlaku pada korang? Dari semalam tidur aku tak lena, makan pun tak ada selera, badan menggeletar, seram sejuk satu badan. Korang tak rasa apa yang aku rasa ni so, korang tak boleh nak judge aku sesuka hati. 

Just put yourself in my shoes then you will know the pain.

Aku tak sedih sebab putus cinta dengan dia tapi aku sedih sebab dia tipu aku.
Aku sedih sebab kenapa lelaki suka hati dia nak sakitkan hati wanita?
Kenapa aku selalu dijadikan mangsa?
Aku tak minta semua ni. Aku tak nak rampas laki orang tapi KENAPA???

Banyak persoalan yang tak terjawab dalam benakku.
Biarlah masa mengubat semuanya.

AKU LANGSUNG TAK MENANGIS LEPAS PUTUS DENGAN DIA NI.

Kalau dulu lepas putus dengan M.A.S. dan M.F. mesti seminggu lebih aku berduka lara, menangis sorang sorang tapi dengan dia ni langsung tiada. Mungkin sebab aku ditipu so, aku langsung tak menangis. Bukannya putus disebabkan kehendak masing masing. 


Dari Hati Nuraniku,
 fara,,

No comments: