NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, December 14, 2011

BABY...BABY...

Assalamualaikum...

Hari ini aku masih menanti khabar daripada family ku di Bangi. 
Sejak Ahad lepas aku masih menanti khabar gembira dari sana.
Bukan tak nak pergi Bangi tapi susahlah bila tak ada driver and transport ni.
Apa apa pun, aku berdoa semoga semuanya selamat dan sihat.
Dan kalau boleh, letaklah nama aku pada pangkal nama tu yer.
Biar dia kegirangan, keceriaan, kegembiraan sentiasa macam Mak Long Farah ni. 

S.M.I.L.E. =)

*Actually aku sedang menanti kelahiran anak buah kedua aku (sebelah daddy).
Almaklumlah, anak buah tak ramai+aku ni kan gila kiddos and babies. 

First niece: NUR FATIN


Second niece/nephew:


Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: