NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, December 18, 2011

BILIK 833...

Assalamualaikum...



Sudah beberapa hari blog ni tak update...sebabnya Cik Pinklover pergi bercuti, tenangkan hati, rehatkan minda, buang semua masalah... =)



3 Hari 2 Malam Cik Pinklover bercuti dengan family di Crystal Crown Hotel - Harbour View, Port Klang. Hah? Port Klang saja? Pelikkan? Tapi tiada yang mustahil. Dah lama duduk Port Klang, baru sekarang miang nak tidur dekat hotel tu. Dah lah tu, bukan tidur bilik biasa, bilik executive okey. Dah macam di awangan saja sebab duduk tingkat 8.

.:: BILIK 833 ::.


Tiba tiba terimbau kembali semua yang pernah aku lalui di Port Klang ni. Terimbas segala memori indah aku selama 5 tahun lebih di sini. Sangat indah memori itu. Semuanya menggembirakan. I'm really miss those moments.


.:: Tempat beristirehat yang best dan tenang ::.


Malas nak cakap lebih, korang layan sajalah gambar orang yang sedang HAPPY bersuka ria ni. Tak ada nak sedih sedih der. Aku ada keluarga yang prihatin dan sayangkan aku. Macam tahu tahu saja aku memerlukan ruang, maka daddyku menyewa hotel ni untuk kami. Seperti berada di rumah sendiri tapi rumah tetap manis rumah. Hotel tak seperti rumah manis rumah. =)


.:: Boleh nampak sekolah RZ kesayangan aku sebelah dengan hotel saja ::.

*Baby Spongebob tetap mengikut ke mana sahaja aku pergi, walaupun balik kampung. =)


Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: